نیاز به مشاوره رایگان دارید؟ تماس بگیرید

راهنمایی نیاز دارید؟

۰۹۰۱۴۰۴۸۰۰۰

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

امدادباتری بندرعباس

 در صورتی که خودروی شما روشن نمیشود و باتری آن دچار مشکل شده است، برای تعویض باطری در محل با امداد باتری بندرعباس تماس بگیرید. نصب رایگان باتری در محل خودرو و تست آن از خدمات ما به شما عزیزان است.

باتری ماشین، یک قطعه اساسی در خودرو است که برق مورد نیاز برای راه اندازی موتور، سیستم‌های روشنایی، اجزاء الکتریکی، و دستگاه‌های تعویض انرژی فراهم می‌کند. این باتری‌ها به وسیله موتور خودرو شارژ می‌شوند و در زمان ایستادگی موتور یا در موقعیت‌هایی که موتور روشن نیست (مانند زمانی که خودرو خاموش است) انرژی از آن‌ها برای تامین برق مصرفی مختلف بهره‌برداری می‌کنند. باتری ماشین‌ها نیاز به نگهداری و تعویض دوره‌ای دارند تا اطمینان حاصل شود که خودرو همیشه آماده به عملکرد است و به راحتی روشن می‌شود.

در صورتی که باتری شما از کار افتاده است برای تعویض باطری در محل کافی است همین الان با شماره درج شده تماس بگیرید تا در کمترین زمان به شما باتری برسانیم.

ما در تلاشیم تا مشکل خودروی شما را برطرف سازیم، هزینه باطری بر اساس نرخ مصوب و نمایندگی است و نصب باطری خودرو بصورت رایگان انجام میگیرد.

نمایندگی برترین شرکت باطری در بندرعباس

نمایدنگی باطری GLOBAL
نمایندگی سپاهان باطری
امداد باتری در محل
تصویر بندرعباس

چرا بندرعباس ؟

بندرعباس یکی از شهر های بزرگ ایران است و بزرگ ترین شهر بندری و گمرکی در ایران می باشد به دلیل جاهای دیدنی ( دریا. هرمز. قشم . گنو…..)  هر سال مسافرین زیادی رو به خود جذب می کند از سراسر ایران بیشتر مسافران با وسیله نقلی خود مسافرت می کنند یکی از  مشکل رایج که برای مسافران می افتد  مشکل باتری ماشین  هست که نیاز به امداد باتری  دارن یکی از دلیل ها دیگه بندر یک شهر گمرکی هست و ماشین ها سنگین زیادی درحال رفت و آمد می باشد در جاده به مشکل باتری می خورن که صد درصد نیاز هست به یک متخص در زمینه امداد باتری پس دلایل مختلفی موجوده در بندرعباس حتی در سراسر ایران 

امداد باتری بندرعباس چه خدماتی را برای کاربران خود ارائه می دهد؟

اصلی ترین خدمات امداد باطری در محل عبارتند از:

  • عیب یابی برق خودرو
  • تعویض باتری در محل مشتری
  • باتری به باتری سیار
  • ارسال باطری به محل خودرو
  • نصب باطری در محل در بندرعباس
  • گارانتی باتری در محل 
  • استفاده باتری مناسب

عیب یابی برق خودرو در محل

این خدمت، یکی از نخستین خدماتی است که در اختیار مشتریان و یا کاربران خودرو قرار می گیرد. تکنسین های ماهر و با تجربه امدا خودرو، با صحبت با راننده و به دست آوردن یک شمای کلی از مشکل باتری، به رفع خرابی باتری خودرو می پردازد.

تعویض باتری در محل ماشین در بندرعباس

باتری خودرو، پس از طی عمر مفید خود، ممکن است نیاز به نعویض پیدا کند، در این مواقع اولین ایده ای که ممکن است به ذهن شما برسد مراجعه نمودن به یک فروشگاه باتری معتبر است، که در این حالت هم زمان شما تلف می شود و هم هزینه ای که قصد دارید صرف آن نمایید. فروشگاه های باتری پس از خرید باتری، معمولا هیچ نوع خدماتی را برای مشتریان خود ارائه نمی دهند و از این رو بهتر است که با امداد باتری تماس گرفته، و باتری مورد نیاز خود را در کوتاهترین زمان دریافت کنید.

 سیار در محل در بندرعباس

خوابیدن باتری، یکی از مشکلاتی است که در اکثر مواقع رانندگان با آن در خودرو خود مواجه می شوند. در چنین مواقعی شما می توانید از طریق راههای مختلف باتری به باتری را انجام دهید.

این احتمال در زمانی که شما در یک بزرگراه و یا یک جاده هستید بسیار کم است، و در این حالت شما نیاز به استفاده از یک کابل مخصوص برای این کار هستید. شما در چنین شرایط می توانید با یک تماس به امداد باتری بندرعباس در خواست خود را برای ارائه این خدمت اعلام کنید و به صورت ایمنی و در کوتاهترین زمان، خدمت باتری به باتری در اختیار شما قرار بگیرد.

در صورتی که باتری شما از کار افتاده است برای تعویض باطری در محل کافی است همین الان با شماره درج شده تماس بگیرید تا در کمترین زمان به شما باتری برسانیم.

ما در تلاشیم تا مشکل خودروی شما را برطرف سازیم، هزینه باطری بر اساس نرخ مصوب و نمایندگی است و نصب باطری خودرو بصورت رایگان انجام میگیرد.